תקנון

1. הגדרות 
בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:
החברה - חברת ויולט ח.פ. 203389366
האתר - אתר האינטרנט בכתובת: www.viollet.co.il.
המוצרים - המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.
יום עסקים - ימי חול (ראשון עד חמישי), לא כולל: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.
משתמש/ת - כל אדם העושה שימוש באתר, בשירותים ובתכנים הכלולים בו, לרבות הזמנת ורכישת מוצרים.
 
2. כללי
1. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת כיסויים מיובאים, פ'צים ומוצרים נלווים, והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה. 
2. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של החברה במייל viollet.company@gmail.com או בטלפון מס' 054-526-5251.
3. תקנון זה הינו הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר והוא מהווה חוזה התקשרות המסדיר את היחסים בין החברה לבין המשתמשים באתר. גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, מהוות הסכמת המשתמשת לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכימה לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקשת לא לעשות כל שימוש באתר. התקנון מנוסח בלשון נקבה אך מיועד לשני המינים כאחד.
4. ביצוע הזמנה ו/או רכישה של מוצר דרך האתר כפוף לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, ובכפוף לאמור בכל דין, לא תהיה למשתמשת ו/או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליהם ו/או עובדיהם, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הסביר בנסיבות העניין וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת. על אף האמור, בכל מקרה של שינוי מהותי לתקנון החברה תפרסם הודעה על שינוי כאמור וזה ייכנס לתוקף בתוך 7 ימים ממועד ההודעה.
6. מחירי המוצרים כוללים מע״מ, אם חל על פי הדין, אך לא כוללים דמי משלוח.
7. רישומי המחשב של החברה בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
8. תמונות המוצרים המוצגות באתר הנן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את החברה.
9. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הכיסויים שתמונותיהם מופיעות באתר.
10. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות ובכפוף לאמור בדין החל, החברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
11. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם באתר בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב המשתמשת לפי המחירים המעודכנים.
12. החברה רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר - לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט, בכפוף לקבלת הסכמות על פי הדין. החברה רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בכפוף להוראות הדין החל.
13. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו״ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
14. בעת עדכון סל הקניות, ובכפוף לדין החל, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת למשתמשת אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה.
15. בעת הרשמה לאתר, מוצעת אפשרות הרשמה לדיוורים הרשמיים של האתר. באם המשתמשת מעוניינת להסיר את עצמה מן הדיוור לאחר שנרשמה, היא יכולה לעשות זאת בקלות דרך הלינק בתחתית הדיוור שהתקבל או בפנייה בכתב לדוא"ל: viollet.company@gmail.com או תחת ה"חשבון שלי" בחשבון המשתמשת באתר, לפי בחירתה. למען הסר ספק, החברה תהיה עדיין רשאית לעשות שימוש בפרטי המשתמשות לצורך המטרות המפורטות במדיניות הפרטיות של החברה המפורטת בפרק ח' לתקנון זה וכן לצורך שליחת הודעות תפעוליות (כגון: קבלת חשבונית, אישור הזמנה וכיו"ב), בהתאם לדין החל.
16. הרישום לאתר מוגבל ביצירת חשבון יחיד לכל משתמש/ת. החברה שומרת לעצמה את הזכות להסיר חשבונות כפולים.
17. מבצעים וקופוני הנחה חלים על כל הפריטים באתר מלבד פריטים בסייל ופריטי וינטג', אלא אם נקבע אחרת במפורש בתנאי קופון/מבצע ספציפי, כזה או אחר. תנאי המימוש של קופונים או התנאים החלים על מבצעים מתחלפים מפורטים בסופו של עמוד התקנון וכן בפרסומים השונים באתר. ניתן לממש את הקופון ברכישה באתר בלבד ולא ניתן למשש יותר מקופון אחד בקנייה. במקרה של החזרת פריט שנקנה בהנחה עם שימוש בקופון, הסכום שיוחזר יהיה זה ששולם לאחר הנחה.
18.הנהלת האתר מתייחסת לתיוג ברשת האינסטגרם בתגיות הבאות - violletcase #viollet #violletstyle# - כהזמנה לשיתוף בתוכן הוויזואלי, שלאחר העלאתו נבחר להצגה באתר בקטגוריה הרלוונטית. כל משתמשת שאינה מעוניינת בהצגת תכניה באופן הנ״ל מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בכל אמצעי תקשורת שתבחר, והסרת התכנים תתבצע מיידית. 
19. ביצוע הזמנות על ידי משתמשת שהיא מתחת לגיל 18 בעת ביצוע ההזמנה ייעשה אך ורק בצירוף אישור הורה ו/או אפוטרופוס. הזנת פרטי אשראי של הורה ו/או אפוטרופוס ייחשבו כמתן הסכמה לביצוע הרכישה על ידי משתמשת קטינה.
20. החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הסביר בנסיבות העניין, להפסיק את הפעילות באתר בכל עת וללא הודעה מראש (אולם היא תכבד הזמנות שכבר אושרו עד למועד זה).
21. החברה רשאית ושומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לאתר או למנוע אפשרות להזמין מוצרים באמצעות האתר או לבטלן או להפסיק את השימוש של המשתמשת באתר בכל מקרה בו: (א) המשתמשת ביצעה מעשה בלתי חוקי ו/או עבירה על הוראות הדין; (ב) המשתמשת הפרה תנאי מתנאי התקנון או כל הוראה מחייבת אחרת שתופיע באתר או במסמכי התקשרות אחרים החלים בין המשתמשת לחברה; (ג) המשתמשת ביצעה מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצד ג' כלשהו, לרבות משתמשים אחרים באתר או בפעילות התקינה של האתר, לרבות ומבלי לגרוע, הזמנות פיקטיביות ו/או ביטולים מכוונים של עסקאות; (ד) אם ישנו חוב כספי לחברה ו/או לחברות הקשורות עמה וחלף המועד לתשלומו; או (ה) מכל סיבה אחרת שאינה מפורטת לעיל ושהחברה מצאה לעצמה לנכון, לפי שיקול דעתה הסביר בנסיבות העניין.
במקרים כאמור תהא החברה רשאית, בין היתר ומבלי לגרוע, להתחקות אחר השימוש של המשתמשת באתר, להעביר את דפוסי התנהגות המשתמשת לרשויות הרלוונטיות ו/או לצדדים שלישיים אשר יוכיחו, להנחת דעתה של החברה, כי הינם נפגעים מהפעילות המפרה של המשתמשת וכן כל פעולה אחרת אשר החברה תמצא לנכון לנקוט כדי להגן על קניינה ו/או על זכויותיה ו/או זכויות צדדים שלישיים.
 
3. הרשמה לאתר וביצוע הזמנות דרך האתר 
1. הזמנה ורכישת מוצרים תתבצע על ידי המשתמשים באמצעות יצירת חשבון באתר ("החשבון") והזמנה באמצעותו או באמצעות הזמנה כ"אורחת" (כמפורט להלן). יצירת חשבון באתר היא ללא עלות ונעשית באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר ("טופס הזמנה"). המשתמשת אחראית באופן בלעדי לשמירת פרטי החשבון שלה בסודיות מוחלטת. יובהר כי מילוי כל הפרטים לצורך הזמנה באתר, מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
2. החברה לא תעשה בפרטי המשתמשת כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי תקנון זה.
 3. על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר באופן מדויק ועדכני. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שההזמנה תיקלט, תתבצע או שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל הזנת פרטים שגויים, החברה תהיה רשאית לחייב את המשתמשת בתשלום נוסף בגין דמי משלוח.
4. הזמנה כאורחת – משתמשת תהיה רשאית לבצע הזמנות באתר כ"אורחת", גם ללא הרשמה. עם זאת, היה והמשתמשת ביצעה הזמנה כאורחת ולאחר מכן ביקשה לבטל עסקה, ככל ועומדת לה הזכות לפי הוראות הדין או תקנון זה - על מנת שיתאפשר לרשום קרדיט לזכותה (ככל והיא רשאית לכך או אם תבחר בכך, בהתאם להוראות הדין ותקנון זה), ייווצר באופן אוטומטי חשבון זמני אליו יוזן הקרדיט. כמו כן, מובהר כי היה והמשתמשת ביצעה הזמנה כאורחת ושילמה באמצעות כרטיס מתנה (Gift Card), ולאחר מכן ביקשה לבטל עסקה, ככל ועומדת לה הזכות לפי הוראות הדין או תקנון זה – ייווצר באופן אוטומטי חשבון זמני אליו יוזן ההחזר שלו זכאית המשתמשת האורחת בגין ביטול העסקה.
5. תנאי לביצוע הזמנות באמצעות האתר הוא החזקה של המשתמשת בכרטיס אשראי או באמצעי תשלום (למשל פייפאל) תקף (שלא הוגבל או נחסם מכל סיבה שהיא). אם נעשה שימוש בכרטיס אשראי, ייעשה שימוש רק בכרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי. היה והמשתמשת עושה שימוש בפרטי כרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר של צד שלישי כלשהו, השימוש בכרטיס האשראי או (לפי העניין) אמצעי התשלום הנ"ל הנו על דעתו ובהסכמתו המלאה של הבעלים הרשום של כרטיס האשראי או אמצעי התשלום, והמשתמשת תישא בלעדית באחריות המלאה ותשפה את החברה באופן מידי בגין כל תביעה ו/או דרישה של הבעלים של כרטיס האשראי או אמצעי התשלום האחר או צד שלישי כלשהו בקשר לשימוש של המשתמשת בכרטיס אשראי או אמצעי התשלום האחר כאמור. 
6. עם ביצוע ההזמנה ע״י המשתמשת תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע״י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך למשתמשת שהעסקה אכן אושרה.
7. פרטי ההזמנה כפי שהזינה המשתמשת בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות העסקה.
8. במקרה בו לא אושרה העסקה ע״י חברת האשראי, תקבל המשתמשת הודעה מתאימה על כך והיא תידרש למסור אמצעי תשלום אחר.
9. בנוסף לאישור הנדרש מאת חברת האשראי כאמור לעיל, אישור פעולת ההזמנה מותנה בזה שהמוצר המבוקש אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה (אף אם צוין באתר כי המוצר אכן קיים במלאי). היה והמוצר אינו קיים במלאי, תבוטל ההזמנה, וככל שחויבה המשתמשת בגינה – תזוכה המשתמשת בהתאם. למען הסר ספק, למשתמשת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף, אשר נגרם למשתמשת ו/או לצד ג' כתוצאה מכך. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אותו פריט אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה ולמשתמשת לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי המשתמשת.
10. כל משתמשת תהיה רשאית להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה. מובהר כי ניתן להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח אך רק מרשימת היעדים שאליהם החברה מבצעת. מובהר בזאת, כי היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי המשתמשת יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של המשתמשת להזמנות עתידיות ובאחריות הלקוחה לוודא כי היעד המבוקש נכון ועדכני בכל הזמנה והזמנה. למען הסר ספק, כמובן שהמשתמשת תוכל לשנות את היעד המבוקש למשלוח בכל הזמנה.
11. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח למשתמשת אישור באמצעות הדואר האלקטרוני (אותו הזינה בעת ההרשמה) על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל החברה.
12. אם יתברר שכרטיס האשראי של המשתמשת או מי מטעמה אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שחברת פייפאל (או כל שירות תשלום מקוון זמין אחר) אינה מכבדת את החיוב, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי החברה, החברה תיצור קשר עם המשתמשת (באמצעות הפרטים שהזינה בעת ההרשמה או ביצוע ההזמנה) לשם השלמת העסקה או ביטולה.
13. בתשלום באמצעות חשבון פייפאל (או כל ספק שירותי תשלום מקוון אחר) תתבקש המשתמשת להזין את פרטי חשבונה הקיים באתר פייפאל (או חשבון אצל ספק שירותי התשלום המקוון האחר), או תוכל לבחור לפתוח חשבון פייפאל/ספק תשלום מקוון אחר במהירות. אם החליטה המשתמשת לשלם באמצעות חשבון פייפאל/ספק תשלום מקוון אחר, החברה תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל/ספק אחר. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל/ספק שירותי תשלום מקוון, ולא של האתר.


 4. ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
*חבילות שהוזמנו ניתן יהיה לבצע החזרות במשך 7 יום.
1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן, התשמ״א - 1981 ("חוק הגנת הצרכן").
2. משתמשת תהיה רשאית לבטל עסקה לרכישת מוצר לא יאוחר מ-7 יום ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, המאוחר מבניהם, על ידי מסירת הודעה לחברה, ובמקרה כזה תשיב החברה לידי המשתמשת את התמורה ששילמה בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נשוא העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם.
על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי המשתמשת בקשר עם העסקה. במקרה כאמור, תודיע המשתמשת על כך לחברה ויתואם המועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין. 
3. החזר כספי ייעשה באמצעות זיכוי כספי שיועבר לכרטיס האשראי או לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה או שיינתן כקרדיט לחשבון המשתמשת לרכישה באתר, בהתאם לבחירת המשתמשת במסגרת הליך ביטול העסקה. על אף האמור לעיל, משתמשת אשר ביצעה עסקה לרכישת מוצר באתר ושילמה באמצעות כרטיס "דיירקט", אשר ביקשה לבטל את העסקה והיא זכאית לכך בהתאם לתקנון זה, תזוכה בכרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר אשר תמסור לחברה לצורך כך ויהיה מקובל על החברה (למשל, פייפאל), יש לקחת בחשבון שזמן הזיכוי עלול להתארך. כמו כן, ניתן לבקש באופן מפורש לקבל קרדיט לרכישה באתר חלף ההחזר הכספי.  
4. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה בהרעה משמעותית במצבו.
5. אופן החזרת המוצרים בעת הביטול - המשתמשת תשלח את המוצר חזרה לחברה ללא עלות משלוח, כפי שמפורט בדף המצורף לכל חבילה ומאפשר שירות דואר גוביינא על חשבון החברה.
6. החזרת מוצרים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר, יזכו את המשתמשת בהחזר הקרדיט לחשבונה באתר.
7. אם בשל חוסרים במלאי, יוזמנו מוצרים שלא יימצאו במלאי - תזוכה הלקוחה באופן אוטומטי, ויישלח אליה מייל עדכון על ביצוע הזיכוי כמפורט לעיל.
8. משתמשת שהינה אדם עם מוגבלות (כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח – 1998) ("אדם עם מוגבלות") או מי שמלאו לה 65 שנים ("אזרחית ותיקה") או מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לה תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה ("עולה חדשה") תהיה רשאית לבטל עסקה לרכישת מוצר בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה למשתמשת, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
ביקשה משתמשת שהינה אדם עם מוגבלות או אזרחית ותיקה או עולה חדשה, לבטל עסקה כאמור לעיל, תהא רשאית החברה לדרוש מאותה משתמשת להציג תעודה המוכיחה שהינה אדם עם מוגבלות או אזרחית ותיקה או עולה חדשה.
בוטלה עסקה על ידי משתמשת שהינה אדם עם מוגבלות או אזרחית ותיקה או עולה חדשה על ידי מסירת הודעה לחברה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר, כאמור, תשיב החברה לידי אותה משתמשת את התמורה ששילמה בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכון מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נשוא העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם.
על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי המשתמשת בקשר עם העסקה. במקרה כאמור, תודיע המשתמשת על כך לחברה ויתואם המועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.
9. הייתה למשתמשת זכות לבטל עסקה לפי תקנון זה או לפי חוק הגנת הצרכן, הודעת הביטול שתמסור המשתמשת לחברה תינתן באחת מהדרכים המפורטות להלן:
(א) בעל פה – בטלפון: 054-526-5251
(ב) בדוא"ל: viollet.company@gmail.com
(ג) באמצעות שליחת פנייה לחברה דרך האתר.
10. מובהר כי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות הביטול כמפורט לעיל לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל המשתמשת ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם למשתמשת אחרת או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
11. ניתן להחזיר ולהחליף פריטים שנרכשו באתר.
12. במידה והלקוחה ביצעה הזמנה באתר באמצעות גיפט-קארד ובחרה להחזיר את הפריטים, הזיכוי יינתן באמצעות קרדיט בלבד ולא באמצעות זיכוי כספי.
13. ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. באשר לפריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל וברצונך לקבל עבורם קרדיט לקנייה עתידית באתר- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם- ללא ניכוי.
14. החזרת הפרטים תעשה רק במידה ולא נעשה בהם שימוש כלל והינם מוחזרים באריזתם המקורית ללא פגם ועם הטיקט.
15. לא ניתן לקבל החזר כספי על כיסוי/ פ'צים לאחר ההדבקה.
16. כיסויים שהוזמנו בהתאמה אישית עם פצ'ים מודבקים מראש- ההחלפה תהיה רק במידה והמוצר פגום-
במידה וקיבלת מוצר פגום יש לפנות אלינו במספר 054-5265251 או במייל viollet.company@gmail.com טרם שליחת המוצר בדואר.
 
5. אחריות החברה 
1. בכפוף למגבלות האחריות החלות בדין החל, החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמשת ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, בניגוד להוראות תקנון זה או בגין מעשים או מחדלים של המשתמשת ו/או צדדים שלישיים, לרבות, ומבלי לגרוע, ספקי תקשורת (לרבות בקשר לתקלה ו/או לשיבוש, זמני או קבוע, בקווי התקשורת) ו/או בגין גישה בלתי מורשית, התקפות, פריצה וחדירה למידע (או ניסיון לבצע כל אחד מאלה) באמצעות קווי תקשורת או רשת תקשורת אחרת ו/או בגין שירותי שילוח ו/או איסוף המשלוחים.
2. בכל מקרה, בכפוף למגבלות האחריות החלות בדין החל, תהא עילת התביעה אשר תהא, גבול אחריותה של החברה לא יעלה על סך התשלומים ששילמה המשתמשת לחברה, ובכל מקרה החברה לא תהיה אחראית לנזק תוצאתי או עקיף, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
3. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש בשימוש באתר ו/או בשירותים הכלולים בו (לרבות משלוחים של מוצרים) ו/או בכל הקשור עם מי מאלה (לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק ו/או במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר) וכן לכל הוצאה, אובדן או נזק אשר יגרמו מכל סיבה שהיא, שאינה תלויה בחברה, לרבות ומבלי לגרוע, כתוצאה מצו ו/או תקנה ו/או הוראה של רשות ממשלתית, שיתוק מהותי של מערכות התקשורת, רעידת אדמה, סופה, מחסור בחומרים ו/או בשירותים ציבוריים ו/או בשירותי הובלה, אש, שיטפון, פיצוץ, התפוצצות, תאונה, מגיפה, שביתה, השבתה, מהומות, הפרת הסדר הציבורי, מלחמה, פעולת טרור ו/או איבה וסגר ואלו לא יחשבו כהפרה של תנאי תקנון זה ולא יזכו את המשתמשת בכל סעד ו/או זכות. למען הסר ספק ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, יובהר כי לא תהא למשתמשת כל טענה או זכות כלשהי בקשר לפעולות בהן תנקוט החברה עקב תקלה ו/או שיבוש כאמור.
4. נפלה טעות קולמוס בתיאור מוצר, לא יחייב הדבר את החברה ו/או מי מטעמה.
5. החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה המשתמשת ו/או כל אדם אחר במוצר שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר.
6. החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם המשתמשת סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או שירות שניתן לה באמצעות האתר לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 054-526-5251 או באמצעות דוא"ל viollet.company@gmail.com, והחברה תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.
7. ייתכן כי במסגרת השימוש באתר עשויה החברה לספק קישורים והפניות לאתרים ודפים שונים ברשת האינטרנט, המופעלים על ידי צדדים שלישיים ("אתרים מקושרים") בהם תוכל המשתמשת, בין היתר, לקבל או לרכוש מוצרים ושירותים שונים. ייתכן כי באתרים ובדפים אלו תתבקש המשתמשת להירשם, למסור פרטים שונים וכו'. מובהר כי אין לחברה כל ידיעה, שליטה או אחריות לגבי הנעשה באתרים אלו. מסירת פרטים והרשמה באתרים אלו אינה כפופה למדיניות הפרטיות של החברה אלא למדיניות הפרטיות של אותם אתרים מקושרים ולהוראות כל דין. הגלישה לאתרים ודפים אלו, כמו גם כל פעולה אחרת שתבצע המשתמשת בקשר אליהם הינן באחריותם של המשתמשת ושל בעלי האתרים המקושרים בלבד ולמשתמשת לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בגין אובדן, הפסד או נזקים ישירים ו/או עקיפים כנגד החברה ו/או מי מטעמה הנובעים מהסתמכות ו/או שימוש בתכנים ו/או במידע הניתן באתרים אלו.
 
6. זכויות יוצרים
1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר ו/או במוצרים, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של החברה בלבד או/ו לפי העניין) צדדים שלישיים. זכויות אלה חלות, בין השאר, על תכנים באתר, לרבות שירותים המוצעים בו, רשימת המוצרים, תיאור ועיצוב הבגדים וכל פרט אחר הקשור להפעלתו של האתר, עיצוב, תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, טקסט וכיו"ב, בין בממשק החיצוני, בין בקוד מקור ובין בקוד יעד.
2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק, לתרגם, להכניס שינויים, לפרסם, לשדר, להציג, לבצע, להנפיק רישיון, ליצור עבודות נגזרות, לבצע הנדסת-היפוך (reverse engineering) או למכור באופן חלקי או מלא, זמני או קבוע, בכל צורה שהיא, כל חלק מהמידע או מהתכנים הכלולים באתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, עיצוב בגדים, תמונות הבגדים וכיוצא בזאת, בלא קבלת אישורה של החברה או (לפי העניין) צדדים שלישיים, מראש ובכתב. כמו כן, אין לעשות שימוש באתר באופן המהווה או שעשוי להוות הפרה או פגיעה בקניין הרוחני של החברה, ללא הסכמתה המפורשת לכך בכתב ומראש.
3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים שבאתר, ברשימת המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמתה של החברה מראש ובכתב.
4. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמתה של החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם תינתן).
5. השם 'viollet' וכן שם המתחם (domain name) של האתר, סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
6. ככל שיש סימני מסחר (לרבות תמונות, שרטוטים וכדומה) שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושירותים למכירה באתר, כי אז סימני המסחר הנם רכושן של אותן חברות ואין להשתמש בהם ללא הסכמתן.
7. כל התוכן המילולי, אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה. 
8. יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד.
9. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו"ב.
10. אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.
11. אין להציג תכנים מהאתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה.
12. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת - המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.
 
7. מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר
 1. הפרטים האישיים שיימסרו על ידי המשתמשת באתר, לרבות במסגרת מילוי טופס ההרשמה, כל נתון אחר שיימסר, יופק או יעובד על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודות המשתמשת שהגיע ו/או יגיע לידיעת החברה במסגרת השימוש באתר ("פרטי המשתמשת") יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה, כמפורט להלן.
בתקנון זה, הביטוי "פרטי המשתמשת" כולל כל מידע אישי הנאסף על ידי החברה או נמסר לה על ידיך או מי מטעמך, שבאמצעותו ניתן באופן סביר לזהות אותך ו/או מידע המוגן על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981 ("חוק הגנת הפרטיות"), לרבות, אך לא רק, שם פרטי, שם משפחה, מס' תעודת זהות, כתובת מגורים, מספר טלפון, תאריך לידה, כתובת דוא"ל, מוצרים שהזמנת, זיהוי מקום, תחומי עניין, אמצעי תשלום, מידע נוסף בעת יצירת קשר ותכתובת שלך מול החברה, וכיו"ב.
 2. החברה לא תמסור את פרטי המשתמשת, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי המשתמשת ו/או מי מטעמה ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין המשתמשת לבין החברה; (ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר- וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר - החברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ"ל את פרטי המשתמשת ובלבד שהגוף האחר יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו; (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי ביצעה המשתמשת (לרבות מי מטעמה) מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם; (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי המשתמשת ביצעה שימוש לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי הפרה המשתמשת איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה; (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך פעילות החברה, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה, לרבות גופים אחרים השותפים או המעורבים בהפעלת הפעילות של האתר. למשתמשת לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיה כאמור והיא לא תטען בדיעבד כי לא נתנה הסכמתה לעניין זה.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המשתמשת מסכימה לכך שהחברה תהיה רשאית להעביר, על פי שיקול דעתה, את פרטי המשתמשת אל מחוץ לגבולות ישראל, הגם שדין המדינה אליה יועברו ו/או בה יאוחסנו פרטי המשתמשת מבטיח רמת הגנה שונה מרמת ההגנה על מידע הקבועה בדין הישראלי.
3. מילוי טופס ההרשמה או השימוש באתר ובשירותים המוצעים בו מהווה הסכמה של המשתמשת לכך שפרטי המשתמשת יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של החברה ו/או מי מטעמה, וכי ייעשה בפרטי המשתמשת שימוש למטרות הבאות: (א) לצרכי תפעול האתר ומתן השירותים למשתמשות, לרבות לצרכי יצירת קשר עם המשתמשת כאשר החברה סבורה שקיים צורך בכך לצורך מתן השירותים; (ב) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה למשתמשת בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר), בכפוף לקבלת הסכמות לפי הדין (ג) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי (לרבות מסירת נתונים סטטיסטיים ו/או מצרפיים לא מזהים לצדדים שלישיים), עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי; (ד) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות וליצירת קשר כאשר החברה סבורה שקיים צורך בכך לצורך מתן השירותים או אספקת המוצרים או לקיום הוראות אחרת על פי דין; ו-(ה) למילוי חובותיה של החברה לפי הדין ו/או בהתאם לדרישת רשויות ו/או בתי משפט. שימוש בפרטי המשתמשת למטרות הנ"ל לא ייחשב כפגיעה בפרטיות.   
4. לא חלה על המשתמשת חובה חוקית למסור את פרטי המשתמשת לחברה (אולם ללא מסירתם – לא תוכל לעשות שימוש בכל או חלק משירותי האתר) וכי מסירת פרטי המשתמשת נעשית מרצונה החופשי ובהסכמתה. המשתמשת מסכימה בזאת באופן מפורש לשימוש בפרטי המשתמשת כאמור לעיל וכי שימוש כאמור לא ייחשב כפגיעה בפרטיותה מצד החברה ו/או מי מטעמה.
5. האתר עשוי לעשות שימוש ב"עוגיות" (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים ולצרכי אבטחת מידע. החברה עשויה אף להיעזר ב-Cookies שמקורם בצדדים שלישיים, בהם Google Analytics ורשתות חברתיות אשר נועדו עבור הצגת מודעות בדבר מוצרים או שירותים בהתבסס על פעילויותיה השונות של המשתמשת ברחבי האינטרנט ואתרים ושירותים אחרים בהם ביקרת, ועוד.
עוגיות (Cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן יוצר לפי פקודה ממחשבי האתר או ממחשבים של צדדים שלישיים. חלק מהעוגיות יפקעו כאשר תסגרי את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במכשיר הקצה המשמש אותך. העוגיות יכולות להכיל מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית באתר, מהיכן הגעת אל האתר, מידע שאת מבקשת לראות בעת הכניסה לאתר ועוד.
דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies. אם אינך יודעת כיצד לעשות זאת, בדקי בקובץ העזרה של הדפדפן שבו את משתמשת על מנת לבחון אפשרות להסיר את אופציית העוגיות. נטרול העוגיות עלול לגרום לכך שלא תוכלי להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר או באתרי אינטרנט אחרים.
6. חלק מהמידע שנאסף אודות המשתמשות במסגרת השימוש באתר ו/או ההתקשרות מול החברה אינו מזהה אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטי המשתמשת. זהו מידע סטטיסטי ו/או מצטבר. לדוגמה, פרסומות שקראה המשתמשת באתר, העמודים שבהם צפתה, ההצעות והשירותים בעניינו אותה, כתובת האינטרנט (IP) שממנה פנית ועוד. החברה תהיה רשאית לעשות שימוש במידע כאמור ללא הסכמת המשתמשת (לרבות העברת המידע לצדדים שלישיים), בהתאם לשיקול דעתה של החברה, ובמסגרת השימוש כאמור לא תיחשף זהות המשתמשת ללא הסכמתה ו/או שלא בהתאם למדיניות פרטיות זו.
7. על פי חוק הגנת הפרטיות, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוס, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למחקו. אם בעל המאגר סירב, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירובו של בעל מאגר מידע לאפשר עיון ועל הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער באופן ובדרך שנקבעו בתקנות.
 
8. שמירה על סודיות; אבטחת מידע
 1. החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה.
2. החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. החברה משתמשת בחברת קרדיט גארד, חברת סליקת כרטיסי אשראי ואבטחה המובילה בישראל לצורך בדיקת ואבטחת המידע. קרדיט גארד עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI Level 1.;
3. תקני האבטחה החמורים שהאתר עומד בהם נועדו להגן על הצרכנים, הסוחרים וחברות האשראי. החדרת ה-PCI DSS מעלה משמעותית את רמת האבטחה ולכן מסייעת בטיפוח האמון של משתמשי סליקה אונליין בשימוש בכרטיסי אשראי. חברת קרדיט גארד משתמשת בשרותי חברת קומסק, המתמחה באיתור פרצות ברשת, חשיפת החורים במערכת מחשוב האתר והשרתים, וחסימתם מפני פריצות וחדירה מבחוץ. שירות ההסמכה לתקן כולל את כמות ומגוון הבדיקות הרב ביותר ברמת התקן הגבוהה ביותר רמה 1.
4. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL, כלומר כל התקשורת שבין הדפדפן (אצל הלקוח) לאתר (כלומר שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. כלומר, ה'אבטחה' המובטחת הינה הצפנה של המידע. הצפנה הינה שיטה ל'עירבול' שנועדה להטעות צדדים עוינים ומתבצעת בשני פרטנרים: השולח מערבל והמקבל מפענח. שיטת הערבול מתבססת על פונקציות מתמטיות, והמיוחד בשיטה (דוגמת RSA) היא בכך שמספיק מפתח אחד בצד הלקוח כדי לערבל ולפענח נדרשים שניים.
 5. במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם למשתמשת ו/או למי מטעמה, אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
 6. החברה עושה מאמץ לספק למשתמשת שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת, החברה אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי החברה המפעילים את האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים - לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר - אצל החברה או אצל מי מספקיה.
  
ט. מבצעים והטבות
החברה תהיה רשאית (אך לא חייבת) להציע למשתמשות האתר, מעת לעת, מבצעים והטבות. מבצעים והטבות אלו ינוהלו בהתאם להוראות הדין, להוראות תקנון זה וכן להוראות שיתפרסמו באתר, מעת לעת. החברה שומרת לעצמה את הזכות המלאה לשנות מבצעים והטבות, להפסיקם או להאריכם, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובכפוף להוראות הדין.
קבלת מתנה במסגרת מבצע מוגבלת לפריט אחד למשתמשת.
 
מבצעי FLASH:
החברה שומרת לעצמה את הזכות להעלות ולשווק מבצעי בזק (Flash Sale) - מבצעים הנותנים הטבה כלשהי ומוגבלים בזמן, תוך תקשור ממוקד באתר ומחוצה לו.


תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של חברת viollet .
 
הגדרות:
 
* "האתר" - הנו אתר האינטרנט של המועדון שכתובתו: viollet.company@gmail.com
 * "הטבות" - כפי שינתנו מעת לעת על ידי החברה.
* "חבר מועדון" - מי שהצטרף לחברות במועדון בהתאם לסעיף 1 לתקנון.
* "טופס ההרשמה" - טופס הרשמה למועדון, בנוסח שיעודכן מעת לעת על ידי המועדון.
* "המועדון" - מועדון הלקוחות של viollet.
* "מנהל המועדון" - מי שימונה מעת לעת על ידי החברה לנהל את פעילות המועדון.
* "פרטי חבר המועדון" - כהגדרתם בסעיף 1 לתקנון.
* "תקופת החברות" - תקופה של שניים-עשר (12) חודשים ממועד ההרשמה למועדון.
* "התקנון" - תקנון המועדון כמפורט במסמך זה.
 
הצטרפות וחברות במועדון . 1
1.1  ההצטרפות למועדון 'viollet' הינה בתמורה לסך של 29 ₪ שישולמו במעמד ההצטרפות.
1.2  תוקף החברות במועדון הינו ממועד ההצטרפות ועד חמש שנים בלבד. הזכות למימוש הטבות המועדון מותנית בחברות בת תוקף ועל כן, חבר מועדון שחברותו במועדון פגה, לא יהיה זכאי לממש את הטבות המועדון או את ייתרת הנקודות בחשבונו.
1.2  הזכות למימוש הטבות המועדון מותנית בסוג ההטבה ובתנאי המימוש הקבועים בתקנון זה.
1.3  חבר מועדון שפג תוקף חברותו יוכל לחדש את חברותו בשנים עשר (12) חודשים נוספים ממועד פקיעת התוקף תמורת סכום של 29₪. 'Viollet' שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מפעם לפעם את דמי החידוש. למען הסר ספק יובהר כי, במידה וחבר הצטרף למועדון ושילם דמי חבר ולאחר מכן דמי החברות פחתו, לא יהיה זכאי חבר המועדון להחזר ו/או להנחה כלשהם על דמי החבר ששילם.
1.4  בחר חבר המועדון לחדש את חברותו ולשלם את דמי החידוש בתוך חצי שנה ממועד פקיעת תוקף חברותו הקודמת יהיה זכאי לצבור את ייתרת הנקודות הקיימת בחשבונו במועד החידוש, מימוש נקודות אלו אפשרי לאחר 24 שעות ממועד החידוש. לאחר חצי שנה ממועד פקיעת התוקף יימחקו הנקודות מחשבונו.
1.5  התשלום בגין החברות במועדון יהיה במזומן או באמצעות כרטיס אשראי בלבד. לא יתקבלו אמצעי תשלום אחרים (לדוגמה: כרטיסי שי, תווי קניה וזיכוי או נקודות) .
1.6  חבר המועדון מאשר כי הפרטים אשר מסר ל'Viollet' הינם נכונים ומלאים.
1.7  חבר מועדון אחראי לעדכן את המועדון בכל שינוי שיחול באיזה מפרטיו האישיים המפורטים בטופס ההרשמה, ובכלל זה בכתובת הדואר האלקטרונית שלו, בין היתר על מנת לאפשר את המשך הקשר הרציף בין המועדון לבין חבר המועדון. המועדון לא יהיה אחראי לאי קבלת הטבה, דיוור, עדכון או הודעה בקשר עם המועדון בגין אי עדכון הפרטים כאמור.
1.8  החברות במועדון מותנית, בין היתר, במילוי נכון של טופס בקשה להצטרפות למועדון הכולל את הפרטים: שם ושם משפחה, מין, מצב משפחתי, תאריך לידה, מס' תעודת זהות, מס' טלפון, מס' טלפון נייד, דואר אלקטרוני, כתובת מלאה ותאריך.
1.9  יובהר, כי האחריות על מילוי הפרטים ועדכונם על גבי טופס הבקשה להצטרפות הינה על החבר ולא תשמע כל טענה כלפי 'Viollet' לעניין אי קבלת הטבות המועדון מחמת טעות בפרטי זיהוי החבר המועדון. 
1.10  קטינים אשר גילם אינו עולה על 18 והמבקשים להתקבל כחברי מועדון, נדרשים ליידע את הוריהם ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלהם בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת החברות במועדון. על ההורים חלה אחריות ליידע את הקטינים בדבר התקנון ולפקח על פעילות הקטינים כך שיפעלו על פי תנאיו.
1.11  עובדי 'Viollet'ו/או עובדי כוח אדם ב 'Viollet' ו/או בני משפחה של מי מאלה אינם רשאים לרכוש ו/או להחזיק ו/או להשתמש ו/או לצבור נקודות בכרטיס מועדון, וככל שכרטיס כאמור נמצא בידיהם ו/או בבעלותם, עליהם להשיבו 'Viollet'.
1.12  'Viollet'שומרת על הזכות לבטל חברות במועדון הלקוחות בין היתר בנסיבות בהם החבר נתפס בגניבה, הונאה, מרמה ו/או בכל מקרה אחר בו לפי שיקול דעתה הבלעדי של 'Viollet' עשה חבר המועדון מעשה בניגוד להוראות תקנון זה ו/או אשר יש בו כדי לפגוע בעסקיה ו/או בשמה הטוב של  'Viollet'ו/או בכל מקרה אחר בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של 'Viollet'.
1.13  כל חבר יהיה זכאי לבטל חברותו במועדון בכל עת במתן הודעה מפורשת ובכתב תוך 30 ימים מקבלת הודעתו זו תבוטל חברותו. יובהר, כי אין ביטול החברות מקנה זכות להשבת דמי הצטרפות, ובעת ביטול החברות ימחק באופן אוטומטי כל סכום נקודות 'Viollet'שנצבר בכרטיס חבר המועדון. 
1.14  יובהר כי ההרשמה למועדון מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד לצורך שימוש שעיקרו אישי ,ביתי או משפחתי ואינה מיועדת לבתי עסק, לתאגידים, מוסדות וכיו"ב.
1.15  הסכמה לכל תנאי התקנון הנה תנאי לחברות במועדון. מילוי טופס ההרשמה ומסירתו כאמור לעיל, כמוהו כהסכמה של מי שמבקש להירשם למועדון לכל הוראות התקנון לרבות כל שינוי עתידי בהוראות התקנון. לחבר המועדון לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם הוראות התקנון ו/או שינוי התקנון.
1.16  לחברה שמורה הזכות לפתוח מועדונים נוספים ו/או תת מועדונים נוספים ולהעניק להם הנחות שונות מעת לעת.
 
השימוש במועדון. 2
2.1  כרטיס המועדון הינו אישי, יודגש, כי הכרטיס אינו ניתן להעברה או שימוש על ידי אחר או באמצעות אחר.
2.2  'Viollet' תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו לרבות זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, בין היתר, במקרה בו עשה שימוש שלא כדין בכרטיס החבר שברשותו ו/או פעל בניגוד להוראות התקנון ו/או החוק ו/או פעל באופן שיש בו כדי לפגוע בעסקיה ו/או בשמה הטוב של  'Viollet'.
2.3  בוטלה חברותו של חבר המועדון, ישיב חבר המועדון את כרטיס החבר שלו לידי  'Viollet'באופן מיידי.
2.4  חישוב ההטבה יערך בעבור כל כרטיס בנפרד ולא ניתן לאחד קניות ו/או נקודות 'Viollet' שנצברו בכרטיסי לקוחות שונים. רק חבר מועדון בעצמו רשאי לעשות שימוש בכרטיס החבר ובהטבות המוקנות מכוחו.
2.5  השימוש בכרטיס המועדון מותנה בהצגת הכרטיס במעמד הקניה. האחריות על שמירת כרטיסי המועדון הנה על החבר ועליו בלבד ולא תשמע כל טענה כלפי 'Viollet' לעניין אי קבלת הטבות המועדון בשל אובדן או גניבת הכרטיס. 
2.6  מבלי לפגוע באמור לעיל, בכל מקרה של אובדן או גניבה או פגם בכרטיס, על החבר לפנות לשירות הלקוחות על מנת להודיע על האובדן/הגניבה/הפגם בכרטיס. 
2.7  הנפקת כרטיס חלופי תבוצע במרכז הרשת, הכרטיס החלופי ישלח לחנות אותה יבחר חבר המועדון, בהנפקת כרטיס חלופי יחויב החבר בעלות של 10 נקודות 'Viollet' שתקוזז מייתרת הנקודות העומדות לזכותו.
 
6. קניין רוחני
6.1  החברה הינה בעלת מלוא הזכויות מכל סוג ומין בקשר למועדון ולאתר ולתכנים, לרבות מוניטין, סמלים, כל סימן מסחרי ושם מסחרי, בין אם רשומים ובין אם לאו, וכל זכות דומה אחרת. חברי המועדון אינם רשאים לעשות שימוש כלשהו בזכויות כאמור ללא הסכמת החברה בכתב ומראש.
6.2  מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או לפרסם ו/או להשתמש בתכנים המוצגים באתר ו/או לעשות בהם כל פעולה, במישרין או בעקיפין, המהווה הפרה או פגיעה בקניין הרוחני של החברה, אלא אם החברה התירה זאת במפורש בכתב ומראש.
 
7. מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר 
7.1  הפרטים האישיים שיימסרו על ידי כל אחד מחברי המועדון במסגרת מילוי טופס ההרשמה והשימוש באתר ("פרטי חבר המועדון") יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה. 
7.2  החברה לא תמסור את פרטי חבר המועדון לצדדים שלישיים, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין; (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי חבר המועדון ובכל מחלוקת, טענה ,תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין חבר המועדון לבין חברה; (ג) אם תארגן את פעילות המועדון במסגרת גוף אחר - וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילות המועדון עם פעילותו של גוף אחר - חברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ"ל את פרטי חבר המועדון, ובלבד שהגוף האחר זה יקבל על עצמו כלפי חברי המועדון את הוראות מדיניות פרטיות זו. במקרה של העברת פרטי חבר המועדון לגוף אחר כאמור ,החברה תמסור הודעה לחברי המועדון.; (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי חבר המועדון ביצע מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם ,לרבות בחברי מועדון אחרים; (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי חבר המועדון עשה שימוש בחברותו במועדון לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה; (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי חבר המועדון הפר איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה; (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך הפעלת המועדון, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים במועדון או המעורבים בהפעלתו. לחברי המועדון לא תהיה טענה או דרישה כלפי חברה בקשר למסירת פרטי חבר המועדון כאמור והם מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור.
7.3  מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של חבר המועדון לכך שפרטי חבר המועדון שלו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודותיו שהגיע ו/או יגיע לידיעת חברה, יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של חברה או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות: (א) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה לחבר המועדון בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר); (ב) לצרכי ניהול המועדון, עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר למועדון; (ג) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות; וכן (ד) לצרכי דיוור חומר שיווקי ופרסומי, לרבות באמצעות עוגייה ("cookies"). שימוש כאמור בפרטי חבר המועדון לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור יחשב לקניינה של החברה וחבר המועדון מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א 1981. החברה לא תיחשב כמפרת התחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות משתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ"ה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.
7.4  חברי המועדון מאשרים שידוע להם שלא חלה עליהם חובה חוקית למסור את פרטי חבר המועדון וכי מסירת המידע הנ"ל נעשית מרצונם החופשי ובהסכמתם. חברי המועדון מסכימים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטי חבר המועדון ומאשר כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותם בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו .
7.5  חברי מועדון: (א) שמתנגדים לשימוש בפרטי חבר המועדון אודותיהם; או (ב) שמעוניינים להסיר עצמם ממאגר המידע הרשום בבעלות חברה; או (ג) שמבקשים שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר; יודיעו על כך בכתב למנהל המועדון, ובמקרה זה מנהל המועדון ו/או חברה יפעלו בהתאם להוראה שנמסרה להם, והחברה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל את חברותם במועדון בלי שהם יהיו זכאים לפיצוי כלשהו בגין כך.
 
8. אחריות
8.1  המועדון ו/או מנהל המועדון ו/או החברה ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות שהיא, מכל מין וסוג, בקשר למימוש ו/או אי מימוש /ואו השימוש בהטבות ו/או בקשר לנזק כלשהו, עקיף ,תוצאתי או נסיבתי, אשר יגרם לחבר המועדון או לצד שלישי כלשהו בקשר עם המועדון ו/או ההטבות, לרבות אבדן רווחים, אבדן הזדמנות עסקית, אבדן מוניטין, ירידת ערך וכיו"ב.
8.2  החברה אינה מתחייבת כי האתר ו/או המועדון לא ייסגרו ו/או כי הפעילות בהם לא תופסק באופן זמני או קבוע והיא שומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר ו/או המועדון ו/או את פעילותם בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי. על כן, חברי המועדון מתבקשים לנהוג בהתאם וליצור גיבוי מחוץ לאתר של כל מידע ו/או תוכן אותו הינם מעוניינים לשמור.
8.3  החברה ו/או מנהל המועדון ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים באופן כלשהו לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש במועדון ו/או באתר, לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק ו/או במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר, אשר יגרמו מכל סיבה שהיא, שאינה תלויה בהם, בין היתר ומבלי לגרוע מכלליות האמור מחמת כוח עליון ו/או מחמת אירועים שאינם בשליטתם ,ואלו לא יחשבו כהפרה של תקנון זה ולא יזכו את חבר המועדון בכל סעד ו/או זכות, למעט אם נאמר אחרת במפורש בתקנון זה. במקרה של תקלה ו/או שיבוש כאמור, תהא החברה רשאית מכל סיבה שתיראה לה סבירה, לבטל את המועדון או לנקוט בכל פעולה אחרת כפי שתמצא לנכון .למען הסר ספק ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, יובהר כי לאף אדם, לרבות לחברי המועדון ,לא תהא כל טענה או זכות כלשהי בקשר לפעולות בהן ינקטו החברה ו/או מנהל המועדון עקב תקלה ו/או שיבוש כאמור לעיל וכי החברה ו/או מנהל המועדון אינם ולא יהיו אחראים לכל נזק ישיר ו/או עקיף, לרבות הוצאות ישירות ו/או עקיפות, שיגרמו לאדם כלשהו, לרבות לחבר מועדון ,עקב ו/או בקשר עם תקלה ו/או שיבוש כאמור לעיל ו/או עקב הפעולות שינקטו כאמור .
8.4  רשתות תקשורת, מחשבים, שרתים ואתרי אינטרנט חשופים להתקפות וניסיונות פריצה מצד גורמים שונים. החברה ומנהל המועדון נוקטים במספר אמצעי אבטחה על מנת לשמור על פרטיות המידע שיוזן על ידי חברי מועדון באתר אולם על חברי המועדון לדעת כי לא ניתן להבטיח זאת לחלוטין וייתכנו פריצות אבטחה וחדירות למידע. החברה ו/או מנהל המועדון אינם מתחייבים שהשירותים והמידע באתר ובשרתי המועדון (או בשרתי צד שלישי המאחסן אותם) יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם. בגלישה באתר, בהרשמה ובהעלאת תוכן ו/או מידע, חברי המועדון משחררים את החברה ומנהל המועדון ו/או מי מטעמם מאחריות לכל נזק שייגרם להם ו/או למי מטעמם עקב התקפות, ניסיונות פריצה וחדירות למידע כאמור ומוותרים על כל טענה כנגד החברה ומנהל המועדון ו/או מי מטעמם בקשר לכך .
 
9. דרכי מסירת הודעות
9.1  דרכי מסירת הודעות מהמועדון לחברי המועדון, בכל דבר ועניין, ייעשו באופן ובדרך שייקבע על ידי החברה ומנהל המועדון, לפי שיקול דעתם הבלעדי. מבלי לגרוע מהאמור, פרסום בסניפי החברה ו/או באמצעי תקשורת כלשהו ו/או באמצעות דיוור ישיר ו/או באתר האינטרנט של חברה ייחשב כמסירת הודעה לחברי המועדון ולחברי המועדון לא תהיינה טענה ו/או דרישה בגין כך ו/או טענה לאי ידיעה אודות תוכן ההודעה.
9.2  דרכי מסירת הודעות מחברי המועדון לחברה ו/או למנהל המועדון, בכל דבר ועניין, ייעשו דרכי מסירת הודעות  viollet.company@gmail.com או בטלפון: 054-526-5251 שעות פעילות שירות הלקוחות: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.
(ללא ערבי חג, חגים, שבתות וימי שבתון).
 

10. מידע ופרטים
10.1  'Viollet' רשאית לעדכן את רשימת החנויות ו/או רשתות שבהן ניתן לעשות שימוש בכרטיס המועדון על פי החלטתה, וזאת על דרך של הוספת ו/או גריעת חנויות/רשתות.
10.2  'Viollet' שומרת לעצמה את הזכות לעדכן, מפעם לפעם, את דמי החברות, להגדילם או להפחיתם, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. למען הסר ספק, במידה וחבר הצטרף למועדון ושילם דמי חברות ולאחר מכן דמי החברות פחתו לא יהיה החבר זכאי להחזר ו/או להנחה כלשהם על דמי החברות ששילם .
10.3  חבר המועדון בהצטרפותו למועדון נתן הסכמתו להיות ממוען על דיוורים שונים, לרבות דיוור בהודעת דוא"ל, בהודעת SMS ו/או בכל דרך אחרת המותרת על פי דין. 'Viollet' פועלת בהתאם לחוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40), התשס"ח–2008.
10.4  'Viollet'שומרת לעצמה את הזכות לסרב לאשר רישומו של אדם כחבר במועדון מכל סיבה שהיא ולפי ראות עיניה בלבד.
10.5  החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לשנות, לגרוע ולהחליף בכל עת את הוראות התקנון, כולן או חלקן, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט .התקנון המעודכן יחייב החל ממועד פרסומו באתר. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת במשרדי הנהלת החברה או באתר.
10.6  החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לשנות את שם המועדון, סמלי המועדון וכיוצ"ב בכל עת. זאת ועוד רשאית החברה להוסיף או לגרוע מהרשתות המעניקות את הטבות המועדון. 
10.7  בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בקשר למועדון, לרבות אך מבלי לגרוע פרסומים באמצעי התקשורת, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין. האמור לעיל לא יחול על עדכונים שהמועדון יערוך בתקנון, אשר יגברו על הוראות התקנון הלא מעודכנות.
10.8  האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד ומופנה לנשים וגברים כאחד.
10.9  כל התנהגות של החברה ו/או מנהל המועדון לטובת חבר המועדון בניגוד לאמור בתקנון ,הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כויתור שלהם על האמור בתקנון זה.
10.10  מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב ועל השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.
10.11  מידע ופרטים נוספים לרבות מענה על שאלות בכל עניין הקשור למועדון החברות ניתן יהיה לקבל באמצעות פניה לשירות הלקוחות.
 

החלפות והחזרות

ביטול עסקה לרכישת מוצר לא יאוחר מ-7 יום ממועד קבלת המוצר, על ידי מסירת הודעה לחברה, ובמקרה כזה תשיב החברה לידי המשתמשת את התמורה ששילמה בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נשוא העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם.

על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי המשתמשת בקשר עם העסקה. במקרה כאמור, תודיע המשתמשת על כך לחברה ויתואם המועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין. 

3. החזר כספי ייעשה באמצעות זיכוי כספי שיועבר לכרטיס האשראי או לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה או שיינתן כקרדיט לחשבון המשתמשת לרכישה באתר, בהתאם לבחירת המשתמשת במסגרת הליך ביטול העסקה. על אף האמור לעיל, משתמשת אשר ביצעה עסקה לרכישת מוצר באתר ושילמה באמצעות כרטיס "דיירקט", אשר ביקשה לבטל את העסקה והיא זכאית לכך בהתאם לתקנון זה, תזוכה בכרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר אשר תמסור לחברה לצורך כך ויהיה מקובל על החברה (למשל, פייפאל), יש לקחת בחשבון שזמן הזיכוי עלול להתארך. כמו כן, ניתן לבקש באופן מפורש לקבל קרדיט לרכישה באתר חלף ההחזר הכספי.  

4. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה בהרעה משמעותית במצבו.

5. אופן החזרת המוצרים בעת הביטול - המשתמשת תשלח את המוצר חזרה לחברה ללא עלות משלוח, כפי שמפורט בדף המצורף לכל חבילה ומאפשר שירות דואר גוביינא על חשבון החברה.

6. החזרת מוצרים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר, יזכו את המשתמשת בהחזר הקרדיט לחשבונה באתר.

7. אם בשל חוסרים במלאי, יוזמנו מוצרים שלא יימצאו במלאי - תזוכה הלקוחה באופן אוטומטי, ויישלח אליה מייל עדכון על ביצוע הזיכוי כמפורט לעיל.

*חבילות שהוזמנו ניתן יהיה לבצע החזרות במשך 7 יום.
 
x

#{title}

#{text}

#{price}