משלוחים

✨משלוח חינם בקנייה מעל ₪200✨
*(לא כולל משלוחי אקספרס)
שיטת המשלוח הינה- דואר רשום לכל אזורי הארץ- עד 10 ימי עסקים.
ניתן לבצע איסוף עצמי- לאחר הרכישה אנו נתקשר לתאם מועד אספקה-
האיסוף ייעשה מכתובת: דיזנגוף, נתניה. 
משלוח אקספרס עם שליח עד הבית - בין 2-3 ימי עסקים. 

יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי)
למעט: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג,
חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.

🖤 על מנת לעקוב אחר המשלוח יש להירשם לאתר- ולהיכנס לאזור האישי. 
ברגע שהחבילה תהיה מוכנה ותועבר למשלוח אנו נשלח מייל עידכון :)
*שירות של חברת דואר ישראל
כולל אישור משלוח, מעקב משלוח והחתמת הנמען על קבלתו.
המשלוח יגיע לסניף הדואר הקרוב לביתך בתוך כ-10 ימי עסקים מיום ההזמנה, בהתאם למדיניות דואר ישראל,
אך ללא התחייבות מפורשת מצדם.

החזרת מוצרים

 
 כיצד מחזירים מוצר?

את המוצר יש להחזיר באריזה שבה הוא נשלח. ההחזרה והזיכוי יבוצעו רק במידה ולא נעשה שימוש במוצר ואי בו פגם/ נזק. 
*ניתן להחזיר מוצר עד 7 ימי עסקים ממועד קבלתו.
על המוצר חייב להיות התיקט בשלמותו. 
* לא ניתן לקבל החזר כספי על כיסוי/ פ'צים לאחר ההדבקת הפאצ׳ים.
* כיסויים שהוזמנו בהתאמה אישית עם פצ'ים מודבקים מראש- ההחלפה תהיה רק במידה והמוצר פגום-
במידה וקיבלת מוצר פגום יש לפנות אלינו במספר 054-5265251 או במייל viollet.company@gmail.com טרם שליחת המוצר בדואר.

ניתן לקבל החזר כספי בשתי דרכים:
1. קרדיט לאתר 2. זיכוי אמצעי התשלום בו השתמשת ברכישה. 
יש לבחור אחת מן האפשרויות. 


החזרה בדואר רשום:  
יש לארוז את המוצר ולשלוח את החבילה בכל סניף דואר הקרוב לביתך.
*עלות החזרת המוצר הינה ע״י הלקוח.
ברגע שהחבילה תגיע אלינו אנו נדאג לעדכן אותך במייל.

החזרה למשרדים
ניתן להחזיר את המוצר למשרדינו בכתובת: דיזנגוף 30 נתניה ללא עלות
בתיאום מראש בלבד למספר- 054-526-5251
לאחר קבלת החבילה אנו ניצור איתך קשר להמשך טיפול בזיכוי הכספי.

בכל שלב ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שישמח לסייע בטל׳ 054-5265251, במייל Viollet.company@gmail.com

החלפת מוצר
במידה ותרצי להחליף מוצר יש ליצור איתנו קשר על מנת שנוכל לספק את ההזמנה החדשה-
לאחר שנקבל את המוצרים בכל אחת מן הדרכים המפורטות מעלה- 
ניצור איתך קשר ונשלח את המוצרים החדשים.
*עלות ההחלפה הינה רק על עלות המשלוח (25₪) במידה והמוצרים שהחלפת הינם באותה העלות. 

הערות 

* ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.
* לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, אבל ניתן לזכות כרטיס אחר במידה וישנו. יש לקחת בחשבון שזמן ההחזר עלול להתארך. לחילופין ניתן לקבל זיכוי לרכישה באתר.
* החזרת פריטים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר יזוכו על ידי החזרת הקרדיט לחשבון האישי באתר.
* לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
* ניתן להחזיר פריט שנרכש באתר, בסייל עד 7  ימי עסקים מיום רכישתו. באשר לפריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל וברצונך לקבל עבורם קרדיט לקנייה עתידית באתר - שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם ללא ניכוי.  באשר לפריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל וברצונך לקבל עבורם קרדיט לקנייה עתידית באתר- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם - ללא ניכוי.
* במידה והלקוחה ביצעה הזמנה באתר באמצעות גיפט-קארד ובחרה להחזיר את הפריטים, הזיכוי יינתן באמצעות קרדיט בלבד ולא באמצעות זיכוי כספי.
* לא ניתן לקבל החזר כספי על כיסוי/ פ'צים לאחר ההדבקה.
* כיסויים שהוזמנו בהתאמה אישית עם פצ'ים מודבקים מראש- ההחלפה תהיה רק במידה והמוצר פגום- במידה וקיבלת מוצר פגום יש לפנות אלינו במספר 054-5265251 או במייל viollet.company@gmail.com טרם שליחת המוצר בדואר.
x

#{title}

#{text}

#{price}